Εκπαίδευση WombatDialer
Μάθετε τα βασικά του προγνωστικού διανομέα WombatDialer για Asterisk με τα διαδικτυακά σεμινάρια και τα μαθήματά μας!
Θέλετε να γίνετε πιστοποιημένος ειδικός για το WombatDialer;
- 15 κεφάλαια
- Περιεχόμενο 5 ώρών
- Ενότητα ερωτήσεων-απαντήσεων στο τέλος
- Εγκατάσταση του κατάλληλου συστήματος συνομιλίας για απομακρυσμένη σύνδεση με τον δάσκαλο
- Το λογισμικό WombatDialer θα πρέπει να είναι ήδη εγκατεστημένο πριν ξεκινήσει το μάθημα
COURSE OUTLINE
Επισκόπηση
Τι είναι το WombatDialer;
Το WombatDialer είναι μια πλατφόρμα μαζικών εξερχόμενων κλήσεων νέας γενιάς για το Asterisk PBX. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την υλοποίηση πολλών διαφορετικών υπηρεσιών.
Τυπικά Σενάρια Χρήσης: Μετάδοση Μηνυμάτων (Telecasting), Τηλεμάρκετινγκ (Telemarketing), Φωνητικές Συνεδριάσεις (Voice Conferencing), Αυτοματοποιημένες Δημοσκοπήσεις μέσω Τηλεφώνου (Automated Phone Interviews)
Το WombatDialer μπορεί να λειτουργεί με προκαθορισμένες λίστες κλήσεων ή να τις δημιουργεί δυναμικά μέσω API (π.χ. καλεί τον αριθμό Χ μετά τις 10:30 π.μ.). Διαμοιράζει το φόρτο εργασίας σε έναν ή περισσότερους διακομιστές PBX και διαθέτει ευέλικτη λογική επαναπρογραμματισμού για να διαχειρίζεται τις κλήσεις που χάθηκαν. Είναι σχεδιασμένο να χρησιμοποιείται με το υπάρχον Asterisk PBX και δεν απαιτεί ξεχωριστούς διακομιστές ή ξεχωριστό σύνολο γραμμών. Μπορεί να πραγματοποιεί κλήσεις μέσω VoIP ή μέσω του δημόσιου τηλεφωνικού δικτύου.
Το WombatDialer είναι σχεδιασμένο να ενσωματώνεται με τις επιχειρηματικές σας διαδικασίες, μπορεί να λαμβάνει κλήσεις για πραγματοποίηση μέσω HTTP και/ή να ειδοποιεί ένα εξωτερικό σύστημα σε πραγματικό χρόνο για τις κλήσεις που πραγματοποιούνται και τα αποτελέσματα που συγκεντρώνονται.
Το WombatDialer λειτουργεί εγγενώς με τη σουίτα QueueMetrics Call-Center Monitoring για την παραγωγή προηγμένων αναλύσεων και αναφορών καμπανιών, προσφέροντας ανάλυση και επιδόσεις του κέντρου κλήσεων.
Λειτουργίες και Στοιχεία που μπορείτε να ορίσετε
Διοικητικές Λειτουργίες
Χρήστες, Διακομιστές Asterisk, Trunks, Τερματικά, Λίστες Κλήσεων, Ώρες Λειτουργίας, Κανόνες Επαναπρογραμματισμού Κλήσεων, Κανόνες Τελικής Κλήσης (Disposition Rules)
Λειτουργικές Λειτουργίες
Εκτέλεση και Ζωντανή Παρακολούθηση, Κατάσταση Dialer, Αντιμετώπιση Προβλημάτων και Σφαλμάτων
Λειτουργίες Αναφορών
Αναφορές Καμπανιών
Λειτουργίες API
Προσθήκη TTS (Text-to-Speech), Αντίστροφο IVR και άλλων Διαχείρισης Δρομολόγησης Κλήσεων, API – Χρήση του Wombat μέσω εξωτερικών scripts
Διοικητικές Λειτουργίες
Χρήστες
Το WombatDialer προσφέρει ένα ισχυρό και πανίσχυρο μοντέλο ασφαλείας που είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στο QueueMetrics. Είναι δομημένο γύρω από τις έννοιες των χρηστών, των τάξεων και των κλειδιών. Η ιδέα είναι ότι κάθε χρήστης έχει ένα σετ κλειδιών και όλες οι δυνατότητες ελέγχονται μέσω αυτών των κλειδιών. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να οργανώσετε πολλές ομάδες χρηστών (π.χ. διαχειριστές, monitors κ.λπ.) με διαφορετικά δικαιώματα και, στη συνέχεια, να δώσετε σε κάθε συγκεκριμένο χρήστη επιπλέον κλειδιά για να ρυθμίσετε το προφίλ του ανάλογα με τις ανάγκες του.
Asterisk Servers
Το WombatDialer μπορεί να ελέγχει τις δραστηριότητες σε πολλούς διακομιστές Asterisk ταυτόχρονα. Το επιτυγχάνει διατηρώντας ένα ανοιχτό ανεξάρτητο κανάλι ελέγχου με κάθε διακομιστή μέσω του Asterisk Manager Interface (AMI για συντομία). Κάθε διακομιστής διαχειρίζεται ανεξάρτητα και σε περίπτωση αποτυχίας, δεν επηρεάζει την εκτέλεση των υπόλοιπων λειτουργιών του WombatDialer. Οι διακομιστές μπορούν να βρίσκονται στο ίδιο δίκτυο με το WombatDialer ή να είναι σε απομακρυσμένες τοποθεσίες.
Trunks
Ένα trunk είναι ένα σύνολο τηλεφωνικών γραμμών που αναφέρονται ως μια ενιαία λογική οντότητα. Μπορεί να είναι ένα σύνολο φυσικών γραμμών (όπως μια διεπαφή DAHDI στο Asterisk) ή ένα σύνολο λογικών γραμμών (όπως μια σύνδεση με τον SIP πάροχο σας ή με άλλο PBX). Μπορεί επίσης να είναι μια τοπική εσωτερική γραμμή (Local extension) που δείχνει σε πρόσθετες δυνατότητες του Dialplan.
Τερματικό (End-Point) ως Ουρά ή Τηλέφωνο
Ώρες Λειτουργίας
Λίστες
Οι λίστες κλήσεων είναι σύνολα αριθμών (ή πιο τεχνικά, σύνολα αρχείων κλήσεων) έτοιμα προς κλήση. Είναι δυνατόν να εισάγετε και να εξάγετε δεδομένα από τις λίστες μέσω του γραφικού περιβάλλοντος χρήστη (GUI), και επίσης μπορείτε να δημιουργείτε νέες λίστες βασισμένες στην τελική κατάσταση των εκτελούμενων καμπανιών από τη σελίδα αναφορών (Reports).
Καμπάνιες
Μια καμπάνια είναι η βασική μονάδα εργασίας του WombatDialer. Λειτουργεί ως πρότυπο για την εκτέλεση μιας πραγματικής καμπάνιας, την οποία αποκαλούμε Campaign Run. Μια καμπάνια συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία που έχουν οριστεί προηγουμένως: γενικές ρυθμίσεις, trunks, τερματικά (endpoints), λίστες, και ώρες λειτουργίας.
Κανόνες Επαναπρογραμματισμού
Κανόνες Τελικής Κλήσης (Disposition Rules)
Οι κανόνες τελικής κλήσης είναι παρόμοιοι με τους κανόνες επαναπρογραμματισμού. Η βασική διαφορά είναι ότι ενώ ένας κανόνας επαναπρογραμματισμού εφαρμόζεται σε κάθε κλήση που επιχειρείται, ένας κανόνας τελικής κλήσης εφαρμόζεται μόνο όταν η κλήση δεν επαναπρογραμματίζεται περαιτέρω.
Λειτουργίες API
Προσθήκη TTS (Text-to-Speech), Αντίστροφο IVR και άλλων Διαχείρισης Δρομολόγησης Κλήσεων
Δεδομένου ότι είναι δυνατή η δημιουργία ενός Trunk που να οδηγεί σε μια Τοπική Επέκταση (Local Extension), μπορείτε να προσθέσετε στο Dialplan του PBX ειδικές δυνατότητες, όπως Text-to-Speech (TTS) ή να δημιουργήσετε δημοσκοπήσεις μέσω ενός Αντίστροφου IVR (Reverse IVR).
API – Χρήση του Wombat από εξωτερικά scripts
Το WombatDialer προσφέρει ένα API που επιτρέπει την εκτέλεση οποιασδήποτε ενέργειας είναι διαθέσιμη στο WebGui από εξωτερικές εφαρμογές.