Σχετικά με το WombatDialer
Το WombatDialer χρησιμοποιείται για την υλοποίηση πολλών διαφορετικών υπηρεσιών. Σας προσφέρει ένα σύνολο έτοιμων προς χρήση στοιχείων και ένα γραφικό περιβάλλον παρακολούθησης (GUI), επιτρέποντάς σας να δημιουργείτε σύνθετες λύσεις μέσα σε λίγα λεπτά.
Το WombatDialer μπορεί να λειτουργεί με προκαθορισμένες λίστες κλήσεων ή να τις δημιουργεί δυναμικά μέσω API (π.χ. καλεί τον αριθμό Χ μετά τις 10:30 π.μ.). Διαμοιράζει το φόρτο εργασίας σε έναν ή περισσότερους διακομιστές PBX και διαθέτει ευέλικτη λογική επαναπρογραμματισμού για να διαχειρίζεται τις κλήσεις που χάθηκαν. Είναι σχεδιασμένο να χρησιμοποιείται με το υπάρχον Asterisk PBX και δεν απαιτεί ξεχωριστούς διακομιστές ή ξεχωριστό σύνολο γραμμών. Μπορεί να πραγματοποιεί κλήσεις μέσω VoIP ή μέσω του δημόσιου τηλεφωνικού δικτύου.
Το WombatDialer είναι σχεδιασμένο να ενσωματώνεται με τις επιχειρηματικές σας διαδικασίες, μπορεί να λαμβάνει κλήσεις για πραγματοποίηση μέσω HTTP και/ή να ειδοποιεί ένα εξωτερικό σύστημα σε πραγματικό χρόνο για τις κλήσεις που πραγματοποιούνται και τα αποτελέσματα που συγκεντρώνονται.
Το WombatDialer λειτουργεί εγγενώς με τη σουίτα QueueMetrics Call-Center Monitoring για την παραγωγή προηγμένων αναλύσεων και αναφορών καμπανιών, προσφέροντας ανάλυση και επιδόσεις του κέντρου κλήσεων.
Το WombatDialer χρησιμοποιείται σε χιλιάδες κέντρα επικοινωνίας παγκοσμίως και προσφέρει μια ευρεία γκάμα ενσωματωμένων υπηρεσιών και λειτουργιών:
- Λειτουργεί με το υπάρχον Asterisk PBX σας
- Εύκολη, αυτοματοποιημένη εγκατάσταση
- Υψηλή επεκτασιμότητα: από μία έως εκατοντάδες εξερχόμενες γραμμές σε πολλούς διακομιστές
- Εκτελεί πολλαπλές καμπάνιες με προτεραιότητες παράλληλα
- Πανίσχυρο μοντέλο ασφαλείας με εκτενείς δυνατότητες ελέγχου
- Προγραμματιζόμενη διαχείριση των κλήσεων που δεν ολοκληρώνονται
- Εύκολη ενσωμάτωση μέσω του HTTP API
- Ισχυρές δυνατότητες παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο
- Εκτελείται τοπικά – δεν χρειάζεται να εξαρτάστε από υπηρεσίες τρίτων
- Παρέχει ένα σύνολο “δομικών στοιχείων” για να δημιουργήσετε εξατομικευμένες λύσεις
- Διαθέσιμο σε Αγγλικά, Ρωσικά, Ισπανικά και Ιταλικά
- Δωρεάν υποστήριξη μέσω e-mail για πελάτες κατά τη διάρκεια της περιόδου άδειας
- Δωρεάν ενημερώσεις προϊόντος κατά τη διάρκεια της περιόδου άδειας
Γιατί δημιουργήθηκε το WombatDialer;
Αν είστε integrator του Asterisk, ίσως να σας έχει συμβεί το εξής: ένας πελάτης σας απαιτεί απλές δυνατότητες εξερχόμενων κλήσεων, π.χ. να καλέσει πίσω έναν πελάτη που έχει συμπληρώσει μια φόρμα επανακλήσης στην ιστοσελίδα του. Φαίνεται απλό. Ξεκινάτε δημιουργώντας ένα αρχείο κλήσης (call-file) στο Asterisk για να δημιουργήσετε κάθε κλήση – δουλεύει καλά και είναι εύκολο να το ρυθμίσετε, αλλά αν η κλήση δεν ολοκληρωθεί, χάνεται. Έτσι, πρέπει να δημιουργήσετε μια διαδικασία που να παρακολουθεί την κλήση και να την επαναλαμβάνει στην ώρα της. Και αυτό δεν είναι εύκολο όταν ξεκινάτε από ένα αρχείο κλήσης. Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί ο πελάτης σας είναι ότι οι κλήσεις καταναλώνουν μια απρόβλεπτη ποσότητα γραμμών – καθώς ουσιαστικά έχουν ένα PBX στο γραφείο και δεν μπορούν να καλούν γιατί κατά τις ώρες αιχμής το σενάριό σας καταναλώνει όλα τα εξερχόμενα κανάλια. Η διοίκηση δεν είναι ικανοποιημένη και πρέπει να παρακολουθείτε τη χρήση των trunks – όχι μόνο τη δική σας, αλλά και του πελάτη σας.
Στη συνέχεια, ο πελάτης σας παρατηρεί ότι αυτές οι κλήσεις δεν πρέπει να γίνονται εκτός ωραρίου λειτουργίας – ένας πελάτης μπορεί να χρειαστεί κλήση τη νύχτα, αλλά πρέπει να υπάρχει κάποιος στα γραφεία τους για να καλέσει πίσω. Έτσι, πρέπει να υλοποιήσετε ένα ημερολόγιο στην προσαρμοσμένη εφαρμογή σας. Τώρα που έχετε το ημερολόγιο, ο πελάτης παρατηρεί ότι οι κλήσεις δημιουργούνται σε ακατάλληλες ώρες – μερικές φορές όλοι οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης είναι αδρανείς, και άλλες φορές όλοι είναι απασχολημένοι και οι κλήσεις συνεχώς συσσωρεύονται. Έτσι, πρέπει να επεξεργαστείτε τα σενάρια σας για να παρακολουθείτε τις τρέχουσες καταστάσεις των end-points και να αποφασίσετε πότε είναι κατάλληλο να πραγματοποιηθεί η κλήση. Ακριβώς σε αυτό το σημείο, αρχίζει να υπερφορτώνεται το υπάρχον PBX τους, οπότε πρέπει να στήσουν ένα cluster διακομιστών και θέλουν η εφαρμογή σας να το διαχειριστεί. Και ενώ είστε σε αυτό, τι γίνεται με τα στατιστικά χρήσης; Και γιατί να μην τρέχουν διαφορετικές υπηρεσίες εξερχόμενων κλήσεων ταυτόχρονα; Σαν ανέφεραν μήπως ότι επιπροσθέτως πρέπει να ενσωματώσουν το υπάρχον CRM τους; Θα μπορούσατε να προσθέσετε προγνωστικές δυνατότητες στο σύστημα; Ακούγεται σαν εφιάλτης. Και στην πραγματικότητα είναι – το έχω ζήσει.Γι’ αυτό δημιουργήθηκε το WombatDialer: όλη η κοινή λογική για τις εξερχόμενες κλήσεις θα πρέπει να είναι ενσωματωμένη μέσω μιας declarative διεπαφής. Δεν χρειάζεται να εφεύρετε τον τροχό ξανά. Προγραμματίζετε το dialplan που θα εκτελείται – είτε χειροκίνητα είτε μέσω GUI – και το WombatDialer αναλαμβάνει τα υπόλοιπα. Δημιουργείτε σενάρια αν χρειάζεται να στείλετε και να λάβετε δεδομένα από το WombatDialer, και μπορείτε να το ελέγξετε όλα μέσω μιας απλής διεπαφής HTTP.
Πόσο χρόνο θα σας εξοικονομήσει αυτό; Ανακαλύψτε το τώρα.